19 Nisan 2016 Salı

Punisher Max 5: Köle Tacirleri


   Marmara yayıncılığın yayınladığı seriler genel olarak birbirinden başarılı seriler. Ancak benim için Punisher Max'in yeri bambaşka. Örümcek adam içerisinde ilk yayınlandığı andan itibaren belli bir okuyucu kitlesine sahip olan Punisher, gerçek anlamda gücünü bu seride gösteriyor. Elimizde de bu serinin Türkiye'de basılmış son sayısı bulunmakta.
    Bir mafya babasını öldürmek amacı ile pusu kuran Frank kendini bir anda uluslararası kadın ticareti, fuhuş sektörü, polis takibi ve eski ordu mensuplarının karşısında bulur. Frank hedefine ilerlerken kanlı bir iz bırakmaya devam etmekte, ancak bazı kişilerden de yardım almaktadır.

     Garth Ennis benim için Punisher'ı gerçek anlamda yazan ender yazarlardan biri. Hikayelerinin sertliği, derinliği ile bir solukta içine çekilip büyük bir keyifle okuyorsunuz. Bu cildin de diğerlerinden farkı yok. Frank'in birbirinden psikopat düşmanları ve onun birbirinden farklı infaz metotları sizi etkisi altına alıyor.
     Kitap oldukça güzel, ancak bir iki ufak eksiklikten de bahsetmem lazım: Öncelikle tercüme ne kadar başarılı olursa olsun bazı yerlerde dikkati çeken hatalarla da karşılaşıyoruz. Bunlardan biri 25. sayıda defalarca kullanılan "Hiçbir şey yapmamak" deyimi. Bu konularda biraz daha dikkat rica ediyorum.
   Bir de 28 ve 30. sayıların kapakları aynı basılmış. Bu gibi küçük detaylara dikkat edilmesini rica ediyorum.
   Bu tür ufak aksaklıklara rağmen Punisher Max benim kanaatimde çizgi roman sevenlerin MUTLAKA okuması gereken bir seri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder